Friday 22 February 2013

TESTIMONI CINCH: "Berat saya turun 50kg"


Hari ini saya ingin berkongsi produk slimming bagi lelaki yang ingin menurunkan berat badan. Ramai mommies yang bertanya ada tak produk slimming utk suami tercinta. Bukan isteri je perlu menjaga penampilan, kaum suami pun apa kurangnya. Hari ini Mommies Mate gembira nak berkongsi tentang Cinch yang sebenarnya dah menurunkan berat badan ramai orang di seluruh dunia. Rugi tau tak cuba, sedap, kenyang dan dapat slim lagi.

 Jom tengok testimoni Encik Syuqran:


cinch shaklee, turunkan berat badan,slim lelaki

Encik Syuqran mengambil produk Cinch, Herblax dan Lecithin. Alhamdulillah sangat membantu beliau menurunkan berat badang sehingga 50kg daripada 128kg wow...sangat mengkagumkan!!! Bagi kaum wanita yang tidak menyusu dan nak turunkan berat badan Cinch antara pilihan yang terbaik untuk anda. Mommies Mate akan kongsikan TIPS HEBAT dan RAHSIA bagaimana anda boleh turunkan berat badan dengan cara pengambilan yang betul dan tips yang berkesan. Insya Allah.

Puan Noor Azlina pun sangat teruja dengan perubahan ibunya yang mengalami masalah lebihan berat badan dan dinasihatkan oleh doktor untuk menurunkannya atas sebab kesihatan. Bestnya orang yang tersayang kembali sihat dan bertenaga. Betul tak? Jom tengok apa kata Puan Noor Azlina:





Jom pilih set slimming anda mengikut bajet di sini .
Untuk lebih TIPS EKSKLUSIF & KONSULTASI PERCUMA

Hubungi:  Sms/ Whatsapp: 019 -5235822
Add FB Chat: Nafisah binti Abdul Latif 
LIKE Fanpage: Sihat & Cergas


No comments:

Post a Comment