Monday 18 February 2013

HOT PRODUK: Omega Guard membantu menurukan berat badan



As salam, happy nak berkongsi satu lagi HOT PRODUK Shaklee. Banyak sangat manafaat dalam satu botol ni. Pendek kata saya rasa semua wanita di dunia yang sayangkan kesihatan patut ada sebotol Omega Guard di rumah. Nak tahu kenapa, paling penting sekali Omega Guard membantu dalam pembakaran lemak

Mesti itu yang diidam-idamkan oleh semua wanita terutamanya yang baru bersalin dan nak kuruskan badan. Omega Guard juga membantu mengawal rasa lapar dan membantu kita minum air dengan lebih banyak untuk menghilangkan rasa dahaga dan secara tak langsung sistem dalam badan befungsi dengan baik kerana mendapat air secukupnya. Sebelum kita kenali Omega Guard jom tengok dulu kegembiraan wanita yang menggunakannya.


Nak kenal Omega Guard??

Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan. Asid lemak omega 3 atau asid lemak politaktepu dijumpai dalam minyak ikan dianggap penting untuk diet anda kerana tubuh tidak dapat menghasilkannya. Shaklee Omega Guard merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan.  Satu hidangan OmegaGuard menyediakan 1000mg asid lemak omega 3  termasuk DHA dan EPA. 

Banyak lagi manafaat Omega Guard ni , saya sendiri menggunakannya sejak 3 minggu yang lalu merasai perubahannya. Masalah lenguh dan sejuk kaki bila memijak lantai di waktu pagi dan lenguh-lenguh tangan akibat main air yang banyak semasa berpantang alhamdulillah semakin berkurangan. Saya percaya ramai ibu-ibu yang mempunyai masalah yang sama. Tugasan harian menguruskan anak-anak dan berpantang sendirian memang kadang kala membuatkan ibu-ibu tidak dapat berpantang sepenuhnya. jangan risau Omega Guard dapat membantu anda mcm Puan Hadha.. =)


Alhamdulillah, Omega Guard membantu dan menggembirakan ramai pengguna. Selain dapat membakar lemak, dapat juga hilangkan lenguh-lenguh dan bisa badan. Apa lagi yea kebaikan Omega Guard. Let's the pics talk..


Ermmm...bestkan Omega Guard banyak manafaat dalam satu botol. Ibu-ibu menyusu dan mengandung pun digalakkan mengambil Omega Guard mulai Trismester 2 dan ke 3 untuk kebaikan otak bayi. Setiap wanita mesti memiliki Omega Guard untuk manafaat yang maksimum....Cubalah InsyaAllah membantu anda...!!!!

Untuk lebih TIPS EKSKLUSIF & KONSULTASI PERCUMA

Hubungi:  Sms/ Whatsapp: 019 -5235822
Add FB Chat: Nafisah binti Abdul Latif 
LIKE Fanpage: Sihat & Cergas

No comments:

Post a Comment